niedziela, 5 kwietnia 2015

Kosmetyki z DM-u - czyli perełki z Niemiec #1

Heej!
Dziś mam dla was zestaw znanej niemieckiej drogerii czyli z DM-u, który ostatnio przywiózł mi tata.
Jest to zestaw z Balea, ale z małą niespodzianką. Mamy w nim jeden produkt z p2 !


Produkty są z serii "CALIFORNIA GIRL", które są prze...prze...przecudowne.
Tak naprawdę większość kosmetyków z Balea jest bardzo fajna.
Ale co takiego kryje się w tym uroczym pudełeczku ?
Uwaga otwieramy...

Ta ta ta dam! 
I oto jest zawartość zestawu:


Zacznijmy od produktów z Balea.

Duschgel - czyli żel pod prysznic jest w opakowaniu, które większości pewnie kojarzy się z kremami do rąk lub peelingami, ale nie to naprawdę jest żel. Nie wiem czy jest jakiś producent na polskim rynku, który właśnie wypuszcza swoje produkty do kąpieli w takich opakowaniach (przynajmniej ja się z nim nie spotkałam). Zapach jest przepiękny. W sumie nie umiem go określić jedno znacznie, ale jest to na pewno zapaszek jakiś fajnych kwiatów.  Po kąpieli oczywiście ten zapach czuć i to dosyć intensywnie. Pojemność to 125 ml.

Körpercreme - czyli krem do ciała. Muszę się wam przyznać, że to najlepszy produkt z tego zestawu i tu zapach łatwiej wykryć. Jest on kwiatowy,kokosowy i troszkę mleczny. Konsystencja jest fajna. Zapach ładniejszy od żelu, ale to tylko przez to, że ten produkt ma bardziej "naturalne" zapachy, nie ma tu zapachu mydła.
Jego pojemność jest niestety bardzo mała, bo tylko 50 ml, ale na szczęście jest wydajny. Mała porcja
tego kremu pozwoli wysmarować dokładnie ok. 1,5 ręki. 




No i został nasz gratis.
Lost in glitter (nagellack) - czyli lakier do paznokci. Nie wiem jak go opisać, więc daję wam link gdzie możecie go zobaczyć KLIK. Jest naprawdę dobry. Kryje doskonale już po pierwszej warstwie wygląda okay. Zmywa go się dosyć szybko. Jego pojemność to 11 ml, a zaś numer to 040 - be cool!


Kosmetyki na razie się sprawdzają, ale nie mam jeszcze na ich temat wyrobionej opinii, ale jak już taką będę miała to was poinformuje. Cena tego zestawu to €3,45, więc moim zdaniem opłaca się taki zestaw kupić.

A wy mieliście możliwość przetestowania jakiegoś z tych kosmetyków?
Jak się u Was sprawdzają?


Pozdrawiam Was i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT !!!
-OlaNetwork

23 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tej firmie! ;)

    Mokrego dyngusa!
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i nawzajem :*
      Co do firmy jest ona bardzo dobra. Jeśli będziesz miała możliwość jej zakupu/ przetestowania to sama się przekonasz :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ciekawy post, żadnego z w/w kosmetyków nie miałam :P
    Będę tu wpadać!
    - obserwuje

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O firmie Balea słyszałam, ale ich nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mogłam pomóc :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. nie słyszałam jeszcze o tej firmie i fajny post :)
    http://martaikaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z tymi produktami, jednak wyglądają świetnie i chętnie bym je kupiła :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę są wartę uwagi ♥

      Pozdrawiam i już zaglądam.

      Usuń
  7. Ciekawy wpis ; ) Przejrzałam też resztę wpisów i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu ;D

    Zapraszam do mnie :
    http://shhsweetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, rany, lakier pokochałam od pierwszego wejrzenia :o
    Cała reszta wygląda równie zachęcająco. Gdy tylko będę miała możliwość przetestuję, ahah :D
    Świetny post ;)
    Blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę sukcesów w blogowaniu :) Świetny jest ten post a ten lakier wydaje się być cudny <3 z resztą tak jak i reszta :) zabieram się do czytania wcześniejszych wpisów

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji ich przetestować ale bardzo ciekawie wyglądają. Bardzo fajny post i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam okazji ich przetestować :) Powodzenia w blogowaniu :)
    http://follow-y0ur-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam okazji ich przetestować ;) Ciekawy post :)

    http://patrycjaolech.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  13. mMM...Kokosowe ! :)
    http://real8life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń