poniedziałek, 11 maja 2015

Co kupiłam na promocji -49% Rossmannie ? + wyniki rozdania wiosennego #1

Heii!
Dziś pokaże wam moje "łupy" z Rossmanna jakie kupiłam podczas promocji -49%.
W pierwszym tygodniu była promocja na podkłady, rozświetlacze, róże i pudry - produkty do twarzy.
Ja kupiłam tylko rozświetlacz z Lovely LIGHTS ON ME (cena regularna: 14,99 - na przecenie 7,34)
W następnym tygodniu promocja na oczy czyli kredki, cienie itp. i tu kupiłam również jedną rzecz, m.in. paletkę z 12 cieniami  nude make up kit Lovely, która jest uznana za hit (cena regularna: 12,99 - na przecenie 6,36)
A w ostatnim tygodniu już trochę więcej. Trzeci tydzień kończy się jutro (wt. 12.05.15), więc będę jeszcze coś dokupować dla was na nowe rozdanie :) Ale przejdźmy do rzeczy, które kupiłam ostatnio.
Pierwszą rzeczą jest lakier z RIMMEL London z serii 60 seconds SUPER SHINE o numerze 513 "let's get nude". Drugą rzeczą woterproof TOP COAT z Lovely EXTRA LASTING czyli przezroczysty błyszczyk (cena regularna: 8,79 - na przecenie 4,30)
Trzecią rzeczą jest BABY LIPS z serii Dr Rescue. Jest to zaskoczenie, gdyż na ostatniej promocji nie było na nie zniżki, więc wielki plus. A co do koloru jest on w naturalnym odcieniu ust (cena regularna: 9,99 - na przecenie 4,89).
Czwartą i ostatnią rzeczą jest pomadka ochronna z Alterry, która posłuży mi jako odżywka do rzęs.
Pewnie część z was zastanawia się jak to? A tak to że na pierwszej lub drugiej pozycji w składzie jest olejek rycynowy, a jak pewnie wiecie czy nie wiecie ten olejek działa dobrze na nasze włosy. Używam go już 5 dni a efekt po tym krótkim czasie jest duże (cena regularna: 4,99 - na przecenie 2,44)  Dzięki tej promocji udało mi się dużo zaoszczędzić.


Jak zapewne wiecie 2 tygodnie temu zrobiłam dla was "Rozdanie Wiosenne #1".
Otóż, że jestem teraz chora i nie byłam dziś w szkole od razu postanowiłam zrobić rozstrzygnięcie rozdania. Jest to moje pierwsze rozdanie i nie ostatnie więc już dziś zastanowię nad następnym konkursem. Ale teraz skupmy się na rozstrzygnięciem pierwszego.
Jak na pierwszy konkurs na moim blogu, który trwał tak naprawdę bardzo krótko (dwa i pół tygodnia). Losów było 28. Niestety osoby, które brały udział i chciały mieć dodatkowy numerek spełniały tylko jeden podpunkt zasad o dodatkowy los. W regulaminie było jasno napisane, że osoba, która zgłasza się do wzięcia udziału może zdobyć w sumie 2 losy za poszczególne polecenia, ale nie wszyscy przeczytali, że jeśli chcą mieć dodatkową szansę muszą spełniać dwa warunki- banerek i ulubione. Ale mimo wszystko dziękuję za udostępnienie! Tak naprawdę chciałabym nagrodzić was wszystkich, a niestety nie jest to możliwe.
Ogłaszam więc, że szczęśliwą osóbką jest
Pa
Pa
Param














Czyli moja obserwatorka o nazwie Jessa!
A z tego co podejrzewam ma na imię Justyna (stwierdzam po imieniu jakie ma na facebooku).
Więc Jessa masz czas do środy aby podać mi swoje dane wysyłki.
Zwycięscy gratuluję, a wszystkich zapraszam na śledzenie mojego bloga, bo już niebawem następny konkurs !!!!!

Pozdrawiam Was serdecznie i proszę o wypełnienie ankiety, która pozwoli mi na dobre dobranie nagród w następnych rozdaniach.

P.S. Mieliście już jakiś z tych kosmetyków? Chcecie recenzje za jakiś czas ? A wypełniłaś/eś już ankietę ?

Tutaj jest ANKIETA kliknij tu !!!!

6 komentarzy: